Agentūra M.P.3 plečia savo veiklos sritis

Sėkmingai jau šeštus metus veikianti M.P.3 muzikos vadybos agentūra žengia vis naujais keliais populiarindama lietuvišką muziką ir pramindama naujus takus savo veiklai. Rugsėjo mėnesį agentūra ketina visam pasauliui išleisti Jurgos dainos „5th Season“, su kuria prieš mėnesį buvo laimėtas Baltijos dainų festivalis Švedijoje, internetinį singlą ir „MTV Baltic“ eteryje pristatyti šiai dainai skirtą intriguojantį vaizdo klipą.

„Taip pat šiuo metu svarstome pasirašyti kontraktą dėl bendradarbiavimo su viena užsienio grupe, kurią atstovausime visame pasaulyje“, artimiausius kompanijos planus komentavo M.P.3 vadovas Vaidas Stackevičius. Pasak jo, iki metų pabaigos agentūra numato surengti ir keletą Jurgos koncertų, kurie įvyks ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Šiems koncertams, Vaido Stackevičiaus teigimu, atsiranda vis didesnis poreikis.

Praėjusiais metais M.P.3 agentūra tapo pirmąja Lietuvoje, kuri savo atstovaujamų atlikėjų Jurgos, „Lemon Joy“, „LT United“ ir Andriaus Mamontovo dainas išleido populiariausiose pasaulio muzikos svetainėse internete. Šiam tikslui agentūra net buvo įregistruota Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu pasaulinei rinkai per M.P.3 ketinama išleisti ir dar kelių kitų lietuviškų grupių įrašus.

Šiais metais sėkmingiausias M.P.3 leidybinis projektas buvo per dvi savaites auksiniu tapęs antrasis Jurgos albumas „Instrukcija“, kurio iki šiol parduota per 13 000 vienetų. Šių metų pavasarį kompanija taip pat pateikė rinkos naujovę - užsieniečiams skirtą geriausios lietuviškos muzikos rinkinio „Made in LT“ pirmąjį leidimą.

Kompaktinės plokštelės „Made in LT: The Best of Lithuanian Music“ leidimą M.P.3 inicijavo siekdama populiarinti šiuolaikinę lietuvišką muziką pasaulyje. Taip muzikos ir suvenyrų parduotuvėse, oro uostuose bei lėktuvuose netrukus pasirodė garsiausius Lietuvos atlikėjus pristatanti kompaktinė plokštelė, skirta parsivežti lauktuvių iš mūsų šalies, taip pat vežti dovanų su savimi į užsienį draugams, pažįstamiems ar verslo partneriams. Ateinančiais metais M.P.3 planuoja išleisti antrąjį rinkinio „Made in LT“ leidimą.

„Per pastaruosius metus M.P.3 tapo dinamiškesne ir novatoriškesne kompanija. Aplinkybės buvo palankios užsiimti tiek naujų verslo kelių, tiek ir naujų saviraiškos formų paieška ir mes sėkmingai jas radome“, sakė M.P.3 vadovas Vaidas Stackevičius.

Šiemet M.P.3 planuoja išmėginti jėgas ir dar vienoje naujoje sferoje – kino versle. Pasak agentūros vadovo, tai dėsningas žingsnis, nes M.P.3 priklausanti svetainė „ShowNet“ savo veiklos pradžioje prieš dešimt metų buvo glaudžiai susijusi su kino industrija, joje buvo pradėti skelbti pirmieji oficialūs pelningiausių Lietuvos kino filmų topai, todėl kino projektų įgyvendinimas visada buvo M.P.3 planuose.


   

Facebook comments