Į kovą dėl kalėdinio topo viršūnės prieš "X Factor" laimėtoją stoja ir "Biffy Clyro" fanai

Grupės „Biffy Clyro“ gerbėjai pradėjo kampaniją, kuria siekia, kad kalėdiniu D. Britanijos singlu taptų šio kolektyvo daina „Many Of Horror“.

Ši akcija prasidėjo po to, kai „X Factor“ laimėtojas Matt‘as Cardle‘as išleido šios dainos koverį, pervadintą į „When We Collide“.

27-erių metų dainininko atliktas koveris laikomas pagrindiniu pretendentu į britų singlų topo viršūnę, tačiau „Facebook“ sukurta kampanija siekia, kad taip neįvyktų.

Kampanijos autoriai teigia pradėję šią akciją, nes mano, jog „Biffy Clyro“ iki šiol deramai nebuvo pastebėti ir įverinti.

Jų pareiškime teigiama: „Labiau nei kova prieš S. Cowell‘ą ar panašius projektus, tai yra siekis atkreipti dėmesį į šių muzikantų kūrybiškumą ir originalumą.“

Grupė jau pritraukė beveik 40 000 narių.

Tokia akcija – naujausias bandymas neleisti „X Factor“ dominuoti kalėdiniuose topuose. Praėjusiais metais „Facebook“ kampanija paskatino „Rage Against The Machine“ 10-ojo dešimtmečio hito „Killing In The Name“ šuolį į pirmąją poziciją.

Kviečiame palyginti abu kūrinius:


   

Facebook comments