Metų novatoriai - "Radiohead" albumo pardavimo idėjos autoriai

„Radiohead“ vadybininkai Bryce‘as Edge‘as ir Chris‘as Hufford‘as tapo metų novatoriais – tai paskelbta kovo 6-ąją dieną vykusiuose pirmuosiuose „MediaGuardian“ apdovanojimuose.

Kompanijos „The Courtyard Management“ atstovai prizą laimėjo už idėją „mokėk kiek tu nori“, padėjusią grupei išleisti naujausią studijinį albumą „In Rainbows“.

Apdovanojimus skirstę teisėjai pareiškė, jog „Courtyard“ buvo „neabejotini laimėtojai“. „Jie sugebėjo revoliucinuosi muzikos pardavimą ir įvykdyti marketingo veiklą beveik per vieną naktį,“ pridėjo jie.

„In Rainbows“ praėjusių metų spalį tapo tikra bomba, kai buvo išleistas apie tai pranešus vos 10 dienų prieš.

Už diską gerbėjai galėjo mokėti tiek, kiek norėjo – sumos varijavo nuo 99 angliškųjų pensų iki 99.99 svaro.

Kai šių metų pradžioje įrašas pasirodė fiziniu formatu, jis taip pat sugebėjo užkopti ir į JAV bei Didžiosios Britanijos topų viršūnes.


   

Facebook comments