„MTV Lietuva“ - pirmaujanti Lietuvos jaunimo televizija, rodo tyrimai

Praėjus devyniems mėnesiams nuo transliacijų pradžios, Lietuvos jaunimas „MTV Lietuva“ kanalą vertina kaip vieną iš keturių lietuviškų televizijos kanalų lyderių.

„MTV Lietuva“ yra pirmaujantis jaunimo pramogų televizijos kanalas Lietuvoje: net 55% apklaustųjų mokamais kabelinės ir skaitmeninės televizijos tinklais Lietuvoje transliuojamą „MTV Lietuva“ laiko labiausiai į jaunimą orientuota vietine televizija - tai rodo pirmą sykį pagal modernią interneto tyrimų metodologiją „Spinter tyrimų“ atlikta apklausa.

Nacionaliniai visai Lietuvai transliuojantys kanalai TV3 ir LNK buvo įvardinti kaip dažniausiai didžiuosiuose Lietuvos miestuose gyvenančio jaunimo žiūrimi TV kanalai mūsų šalyje. Antroji vieta atiteko LTV, o trečioje pozicijoje atsidūrė kabelinės televizijos kanalas „MTV Lietuva“.

Pasak „Spinter tyrimų“ apklausos, kurioje dalyvavo 1083 Lietuvos didmiesčių gyventojai nuo 15 iki 35 metų, MTV yra ir viena iš keturių lyderių Lietuvoje pagal programų jaunimui kokybę: tinkamiausiais televizijos kanalais kokybiškai pramogai Lietuvos jaunimas laiko TV3 (22%), LNK (22%), LTV (21%) ir MTV (17%).

„Spinter tyrimų“ atliktos internetinės apklausos rezultatai taip pat patvirtina „MTV Lietuva“ kaip „jaunimo eksperto“ įvaizdį: „MTV Lietuva“ žiūrovai, lyginant su kitų televizijų kanalais, net 40% rečiau perjungia kanalą, kuomet rodomi reklamos intarpai.

Naujasis tyrimo metodas leido labiau įsigilinti į „MTV Lietuva“ žiūrovų ypatumus, paaiškėjo, kad dažniau žiūrintys šį kanalą dažniau lankosi ir naktiniuose klubuose, jiems taip pat labiau rūpi aplinkinių nuomonė apie jų išvaizdą.

Vakarų pasaulyje populiarus, tačiau Lietuvoje dar pakankamai naujas metodas - apklausos internetu - puikiai atitinka „MTV Lietuva“ žiūrovų specifiką – jie retai būna namie, priklauso socialiai aktyviai visuomenės daliai, dažnai ir intensyviai naudojasi internetu, yra novatoriški ir linkę išmėginti rinkoje pasirodančias naujienas.

MTV yra brangiausias pasaulyje žiniasklaidos prekinis ženklas, vertinamas 7 milijardais dolerių. MTV valdo korporacija Viacom, kuriai priklaso šimtai televizijos kanalų visame pasaulyje, taip pat kino studijos Paramount Pictures ir Dreamworks bei JAV nacionalinis televizijos tinklas CBS. „MTV Networks Baltic“ šiuo metu valdo 3 televizijos kanalus Baltijos šalyse ir artimiausiu metu rengiasi paskelbti apie naujų vietinių kanalų atidarymą.


   

Facebook comments