Naujasis "Linkin Park" albumas: pagarba repo legendoms, politinės žinutės ir eksperimentai su Rick'u Rubin'u (+ pilno albumo audio)

Su ketvirtuoju albumu grįžtantys grupės „Linkin Park“ nariai pripažino, kad diską „A Thousand Suns“ stipriai įtakojo „Public Enemy“ kūryba.

Vienas iš prodiuserių bei vokalistų Mike‘as Shinoda, kurio pirmajame aplankytame koncerte repo veteranai grojo su sunkiojo metalo atstovais „Anthrax“, teigė, jog jis itin norėjo, kad ketvirtasis „Linkin Park“ albumas būtų „trimatis“, kaip ir jo repo herojų.

„Užsimenu apie juos dainoje „Wretches And Kings“, kur atiduodu pagarbą pagrindiniam to projekto reperiui Chuck D,“ sakė jis. „Tai ko gero labiausiai hip-hop‘ui artima albumo daina ir viena agresyviausių iš viso sąrašo. Kartu man ji – kažkas, ko anksčiau nėra tekę girdėti.“

„“Public Enemy“ savo įrašuose buvo labai daugiamačiai ir nors jų tekstuose netrūko politikos, dainose buvo galima rasti dar labai daug visko. Tai privertė mane suvokti, jog mūsų diską taip pat noriu padaryti kuo labiau trimatį – tikrai nesiekėm jų mėgdžioti, tiesiog norėjome parodyti kokiame kūrybiniame lygyje šiuo metu esame.“

Kaip ir jų repo didvyriai, „Linkin Park“ rado subtilų būdą savo dainose įlieti ir politinę žinutę – tai jie padarė naudodami įvairius senų politinių kalbų įrašus.

„Toje pačioje dainoje mes pasinaudojom Mario Savio semplu – jis buvo darbuotojų teisių aktyvistas ir pasisakė už žmones, kuriuos 7-ajame dešimtmetyje išnaudojo darbdaviai,“ sakė jis.

Jis pridėjo: „Dainoje „Burning In The Skies“ yra „atominės bombos“ tėvo Robert‘o Oppenheimer‘io citata, pasakyta antrojo pasaulinio karo metu, o kūrinyje „Iridescent“ - Martin‘o Luther‘io King‘o jaunesniojo kalba apie jo juntamą ryšį tarp Vietnamo bei Afrikos pilietinių teisių judėjimų.“

„Tiesiog jaučiau, kad visais trim atvejais minėtosios kalbos dabar skamba visiškai kitaip nei tai buvo tada, kai žmonės jas išgirdo pirmą kartą. Tačiau jos labai tinka dalykams, vykstantiems pasaulyje šiomis dienomis.“

Naujajame albume grupė vėl atnaujino darbus su legendiniu prodiuseriu Rick‘u Rubin‘u, kuris pabandė sugražinti kolektyvui ankstesnįjį agresyvumą.

„Tos dainos nebus smūgis tau į dantis,“ nesutinka Shinoda. „Kaskart, kai sukurdavome kažką, kas jau buvo praeityje, nusivildavome ir tuos kūrinius ištrindavome. Galiausiai norėjome sukurti kažką, kas mums atvertų visai naujas erdves. Tikimės, kad naujoji muzika nustebins klausytojus.“

Grupės vokalistas taip pat atskleidė, jog didele dalimi prie jų eksperimentavimo prisidėjo ir Rubin‘as, kuris paskatino imtis „automatinio dainų rašymo“.

„Mes turėjome daugybę problemų derindami vokalą ir tekstą dainoje „Blackout“, todėl paprašėme Rick‘o patarimo,“ aiškino Shinoda.

„Jis pasiūlė techniką, kurią naudojo su Johnny Cash‘u ir Neil‘u Young‘u. Remiantis ja tu tiesiog imi mikrofoną į rankas ir leidi žodžiams tekėti savo vaga. Iš pradžių tai išbandyti buvo kiek neįprasta, tačiau vėliau žodžiai pradėjo sklisti iš nežinia kur, buvo tikrai neįtikėtina. Tai neabejotinai pridėjo albumui jausmingumo, manau, be to diskas būtų buvęs labai kietas ir kompiuterinis.“

Ketvirtasis „Linkin Park“ albumas „A Thousand Suns“ britų salose bus išleistas jau kitą pirmadienį, rugsėjo 13-ąją dieną.

Jau galima susipažinti su visais naujojo albumo kūriniais - .


   

Facebook comments